Ik heb de smaak te pakken geloof ik…

Dus ik schrijf gewoon vrolijk door. Na de klimaatkronieken is dit het tweede blog van mijn hand. Op dit blog kan ik wat meer mijn gang gaan en beperk ik me niet tot het klimaattechnische geneuzel, maar ga ik lekker los op alles en iedereen. Denk rants over NS, denk te dikke idioten die goedveredoemme 3 stoeltjes nodig hebben, denk onzin die ons vanuit de overheid wordt aangedragen. Maar ook duivels goede metaltips, meningen over van alles en nog wat en andere losse flodders en gedachten. De kans bestaat dat u door dit alles gekwetst wordt, beledigd of een ander onprettig gevoel krijgt. Well, tough luck. Het is een harde wereld, en dit blog kan best hard zijn. Je HOEFT het niet te lezen. Je bent dus gewaarschuwd. Ik kan ook heel aardig zijn hoor.

‘Maar, beste cappuccino’, hoor ik u denken. Werkelijk waar, ik hoor het hier helemaal. ‘Zijn er potdulleme niet al 1.090.000 andere blogs die PRECIES HETZELFDE doen?’ Mijn antwoord: Maar natuurlijk. Ja. Eensch. Klopt. Ik ben nu eenmaal een ouwehoer. Iedereen die mij volgt op twitter (@cappuccino010) kan dat beamen. Maar soms, heel soms… Nee, heel vaak eigenlijk, zijn die 140 tekentjes niet genoeg. Vandaar dus dit blog. En al leest niemand het (en dat is best een aannemelijke gedachte, hoewel niet goed voor mijn ego), ik ben het in ieder geval kwijt. En let’s face it: dat maakt deze wereld weer een klein stukje veiliger. Helemaal als je naast me in het OV zit.

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 5 februari 2010, in Overpijnzingen. Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Geen enkele blog is hetzelfde. Zolang je je eigen persoon er in legt. Ik ben benieuwd, en ga je volgen.

  2. Steilloos ten Onder

    Bijna net zo goed als mijn schrijfsels Cappu, ik hou je in de gaten! 😉

  1. Pingback: CAPPUCCINO SCHRIJFT IS JARIG!!1!!11!! « Cappuccino schrijft

Geef een reactie

