Leuk! Een poll!

Nou, Trouwe Lezer, ik weet niet hoe het met jou zit maar hoewel  het vorige uiterlijk van Cappuccino Schrijft mij totaal niet tegenstond, kreeg ik wel een beetje lasogen van die achtergrond (en ik niet alleen. Hoi @jaapdepaap). Daarom een nieuw uiterlijk. Nu al, hoor ik je denken? Ja dus, nu al. Je moet jezelf constant opnieuw blijven uitvinden, voortschrijdend inzicht, blaldibla bullcrap. Roept u maar: Yea, or Nay?

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 19 februari 2010, in Overpijnzingen en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Beter! Helemaal blij nu Cappu. Pijdansend de ccino danst.

Geef een reactie

