Vertical Friday 4

Ja, je zou dus denken dat ik nu als werkloze tijd zou overhouden he?  Nou, niet dus. Zelfs de Vertical Friday komt nu een dag te laat. Nu had ik dat de afgelopen 2 dagen sowieso niet, ongeacht of ik nu werk had of niet. Maar daarover later meer. Nee, het is mevrouw C. die het meeste beslag op mijn tijd legt. Ineens worden overal muurtjes en deuren vandaan getoverd die nog wel een verfje kunnen krijgen, plankjes die nog moeten worden opgeschuurd, tuintjes die nog moeten bijgewerkt en draadjes die nog getrokken moeten worden. Om nog maar te zwijgen van het uitmesten van de zolder waar nog steeds onuitgepakte dozen van de verhuizing van 2 jaar geleden staan. Wel potverdrie! Maar dat is niet de bedoeling. Als ik werkloos ben wil ik het ook goed zijn he. Tot 3 uur ’s middags in mijn nest liggen ruften, op kosten van de staat naar de olympics kijken, met gemeentegeld boodschappen doen… Maar niks van dat al. Ik moet nu verdorie nog harder werken als op kantoor! Laten we hopen dat ik als de sodemieter weer aan het werk kan. Kom ik tenminste een beetje aan mijn rust toe. Tot die tijd: even wat pointless vermaak.

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 27 februari 2010, in Vertical Friday en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. Dat doet ze in jouw belang. Als je elke dag tot 15.00 uur in je bed ligt, wordt de stap naar de werkende maatschappij straks veel te lastig. Daar wil ze je voor behoeden. Echte liefde dus 🙂

Geef een reactie

