Vertical Friday 5

Is toch mooi he. Die Wouter Bos en Camiel Eurlings. Die maakt gewoon bespreekbaar waar ik nu al 2 weken mee bezig ben. Ik heb dus heel bewust voor mijn gezin gekozen toen ik stopte met werken bij T-Mobile. Maarja, kom daar maar eens mee aan in de kroeg. Dan krijg je te horen dat je iets teveel in contact ben met je vrouwelijke kant. Meteenheel mijn imago van stoer koffie en whiskydrinker naar de klote. Maar nee hoor. Na het glorieuze *kuch* tackelen van he kabinet is daar wederom Wouter Bos die een voortrekkersl heeft. Hulde. Ik ben daarom blij dat Bos en Eurlings het vooropstellen van het gezin gewoon bespreekbaar maken. Ik kan nu weer gewoon met mijn kinderen tijdens kantooruren over straat zonder met de nek te worden aangekeken. Bos en Eurlings als trendsetters, stijl-iconen en wegbereiders. Wie had dat gedacht zeg. Bedankt jongens, ook namens mijn vrouw en kinderen!

Het enige jammere is dat Bos en Eurlings maximaal 6 jaar wachtgeld krijgen en ik het maar moet doen met WW. En daar wordt je niet vrolijk van. Gelukkig is er altijd één moment in de week dat mij weer weet op te fleuren: Vertical Friday!

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 12 maart 2010, in Vertical Friday en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

