Vertical Friday 6

Ja, Trouwe Lezer, het is al weer vrijdag. Een druilerige vrijdag. Maar dat is niet erg, dat spoelt een beetje het zand weg uit mijn eigenhandig geplaveide voortuin. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik mijn periode van werkeloosheid niet goed benut. Eigenlijk had ik vandaag aan het verven willen slaan, maar dat stellen we maar even uit. In plaats daarvan ben ik aan het schrijven geslagen. En ik heb er een goed gevoel bij, Trouwe Lezer. Het loopt lekker. Ik heb een goed idee (denk ik) en kekke personages. Ik hou je nog even in spanning, maar ik ga het in een soort feuilletonvorm hier op Cappuccino Schrijft publiceren. Het begin is er en komt binnenkort hier te staan. Tot die tijd: even lachen met de Vertical van vandaag!

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 19 maart 2010, in Vertical Friday en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

