Metal Maandag: Home Nucleonics

U heeft het vast als gezien in de RRS feed rechts van U, Trouwe Lezer: Home Nucleonics. Wat doe dat daar, zo vraag U zich vast af. Nou, dat zal ik dus eens haarfijn uitleggen. Stukje schaamteloze zelfpromotie, zal ik maar denken. Naast het verschrikkelijk goede schrijfwerk *kuch* zelfoverschatting *kuch* dat ik hier te berde breng, mag ik nu ook mijn kunsten vertonen als reviewer. Metal natuurlijk, voornamelijk maar niet uitsluitend metal van het progressieve vlak. Home Nucleonics staat voor kwaliteit. Met een uitstekende staf zorgen we voor kekke reviews van goede shit. Lezen dus dat blog.

Als kers op de taart zullen mijn bijdragen aan Home Nucleonics ook hier verschijnen. Wel in het engels, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. U als belezen wereldburger heeft daar geen natuurlijk enkele moeite mee. Kortom, Cappuccino Schrijft wordt weer een stukje leuker. De komende dagen zal ik de reviews die ik al gedaan hebben hier ook hier plaatsen. Maar lees vooral Home Nucleonics, voor uw dagelijkse portie progressive metal en rock.

Om lekker in de sfeer te blijven: Opeth.

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 1 november 2010, in Metal Maandag en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

