Oudejaarsoverdenking

Just saying, Trouwe Lezer: het jaar zit er weer bijna op. 2010 is bijna voorbij (nog 23 uurtjes es wie spiek) en 2011  komt er aan. 2010, het jaar van mijn eigen trouwerij (Eén van de mooiste dagen evah), de geboorte van dit magnifieke blog -ahum- en van vele andere, meer… triviale zaken, zoals daar zijn het nieuwe kabinet, de dreigende atoomoorlog in het verre oosten, global cooling (koud he, Diederik Samson, jij ouwe klimaathoaxerT) en het bijna gewonnen WK met de briljante goal van Gio. Ja, het was een mooi jaar, 2010 <insert mijmer-moment>.

En dan is het bijna tijd voor 2011, het jaar voor 2012. Dan is het einde der tijden schijnt, dus neem het er het komende jaar nog maar even van zou ik zeggen. Annywaytjes,  traditiegetrouw is dit weer de tijd dat allerhande -vaak zelfbenoemde- trendwatchers hun mening geven over wat er al dan niet eventueel zou kunnen gaan gebeuren in het komende jaar. Ik wil dit jaar ook wel even een duit in het zakje doen. Voor Cappuccino Schrijft in 2011 voorspel ik u: meer topics, nog snediger commentaar op allerhande mongolen in ons koude kikkerlandje, meer tieten, meer voetbal en meer metal.

Ohja, nog een laatste voorspelling voor de rest van Nederland: ik ben deze avond bezig geweest met het regelen van mijn zorgverzekering. Man, man, man. Ik ben er nu nog steeds niet achter of  schijtziek worden van al die kloterige polisvoorwaarden nu onder de basisverzekering valt of onder een aanvullende polis. Grijze haren krijgen van vergelijkingssites wordt waarschijnlijk helemaal niet gedekt.  Als ik de staat van het land moet afmeten aan het aanbod en de presentatie van de zorgverzekeraars kom ik hier op uit:

Fijne jaarwisseling, Trouwe Lezer. Ik hoop u hier weer te mogen begroeten in het volgende jaar. Drink niet teveel en pas op met het afsteken van vuurwerk. Niet omdat mij uw typevaardigheden nu zo na aan het hart liggen, maar met een beetje pech is het niet gedekt door uw zorgverzekeraar. Just sayin’.

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 31 december 2010, in Overpijnzingen en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Dat is toevallig ik heb mijn oudejaarsavond identiek doorgebracht. met het doorploeteren van de voorwaarden van mijn verzekering!

  2. Maar de vraag is…. Ben je er uit gekomen?

  1. Pingback: Tweets that mention CappuccinoSchrijft: Oudejaarsoverdenking -- Topsy.com

  2. Pingback: TittieTuesday 1 « Cappuccino schrijft

Geef een reactie

