TittieTuesday DinsdagDecolleté 1

Jawel, Trouwe Lezer, zo ben ik dan ook wel weer. Als ik iets beloof, dan doe ik het ook. Ik had u meer tieten beloofd, u krijgt meer tieten. Vanaf vandaag is iedere dinsdag TittieTuesday. We hebben nu eenmaal geen dag die met een T begint, dus dan maar in het Engels. Iedere dinsdag vrolijke venusmormels die zich niet schamen voor hun buste. In deze eerste aflevering: Jennifer Love Hewitt. Bekend van ‘I know what you did last summer’ en het helaas te vroeg overleden ‘Ghost Whisperer’. Geen idee wat ze tegenwoordig verder allemaal uitspookt (ha-ha), maar dat interesseert ook verder niemand. Enjoy!

Update: Ik moet dit soort berichten ook niet schrijven als ik whiskey op heb (Bedankt, Phil). Een nachtje slapen doet wonderen en deze tietel voelde toch niet goed. Voortschrijdend inzicht is belangrijk en ik moet zeggen: TittieTuesday klinkt wel erg plat. En een dame als JLH is dus absoluut niet plat. Laat daarom de TittieTuesday voortaan smaakvol en zowel esthetisch, biologisch als artistiek verantwoord bekend staan als het DinsdagDecolleté!

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 4 januari 2011, in DinsdagDecolleté en getagd als , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. drs.G.Flater

    D’r zit een lappie stof om haar vriendinnetjes heen . . . Kan dat niet weg ? ?

  2. Als jij topless pics van JLH kan vinden hou ik mij van harte aanbevolen. Maar dit is natuurlijk wel smaakvol en en esthetisch verantwoord.

  1. Pingback: Tweets that mention TittieTuesday DinsdagDecolleté 1 « Cappuccino schrijft -- Topsy.com

Geef een reactie

