Alsjeblieft zeg, is het nou klaar?

Noemt u mij een zeikerd, Trouwe Lezer. Een zuurpruim. Een azijnbodelezer. Agnes Kant met een piemel. Of een overjarige citroen die bij Job Cohen in de koelkast heeft gelegen, maar ik heb echt genoeg van die lelijke tyfuskop van Ben Saunders. En zijn broertje al helemaal. Verschrikkelijk. En nou niet zeggen: Goh Cappuccino, niet zo zuur over iemand die met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt’. Niks daarvan. Deze knakker kan gewoon niet zingen. Wekenlang worden we al geterroriseerd door iemand die gehyped word vanwege wat zangtalent, zijn bovengemiddelde aantal tatoeages en bijbehorende Jaws-bakkes met o god o god wat een modieuze bril. Wint volkomen onterecht die toch best wel leuke talentenshow -want toch wel een klein beetje vernieuwend- en dan zijn we er van af. Denk je.
Nou, niet dus. Want Ben heeft nog een broer. Of broertje, weet ik het. Even lelijk en met nog minder zangtalent, want afgewezen bij de blind auditions van #TVOH. Maar kijk nou: die wint geheel toevallig *uhuh**wink-wink* de volgende avond een concurrerende talenten show voor mensen die helemaal niet kunnen zingen op tokkie tv. God zeg, ik heb het 5 minuten gezien. Wat was dat te-nen-krom-mend slecht. Ik ga er niet eens naar linken, zo slecht was het. U zoekt het zelf maar op, als u van uw gehoor af wil.

Nou krijgt die lelijkerd met de intellectuele diepgang van een dooie baksteen nog een realitysoap ook. Verschrikkelijk, maar prima. Die kan ik ontwijken. Maarrrrrr… Nu komt het: zit ik vanavond naar het RTL nieuws te kijken (sneller, beter en betrouwbaarderderder dan die prutsers van het staatsjournaal) krijg ik goddomme nog aan toe live de huldiging van die twee malloten op mijn tv! Live. Vanuit Hoorn. Twee tatoeage-fetisjisten die gehuldigd worden omdat ze een talentenjacht hebben gewonnen. Live. In het half acht journaal. Live. Vanuit Hoorn. ZIJN ZE BIJ RTL HELEMAAL VAN DE POT GERUKT?

De wereld valt in puin, overal is revolutie, het herstel van de economie blijkt een hoax en GroenLinks blijkt nog draaikonteriger als de PvdA maar RTL zendt live de huldiging van de oetlullen Saunders uit.

Feit: dit land gaat naar de klote.

Update: Ik weet niet of u al plannen hebt gemaakt voor Koninginnedag, Trouwe Lezer, maar ik zou Middelburg mijden als ware de malaria epidemie van ’40-’45 weer teruggekeerd. NonTalent Dean Saunders komt dan optreden. Middelburgers, bereid je voor op een invasie van SBS-tokkies en ander volk voorzien van wansmaak. Grote kans dat Gerard Joling live verslag komt. Oop de barricaden, Middelburg! Laat jullie stad niet innemen door die plakplaat op poten!

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 25 januari 2011, in Idioterie en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 11 reacties.

  1. taratiarajanssen

    Heerlijk kritisch,
    je hebt mijn gedachten uit mn mond getoverd!

  2. Nog even op je tanden bijten. Vanaf 2013 zijn ze alleen nog maar te zien in het Eftelingtheater of een andere aftandse Albert Verlinde musical.

  3. Het is maar waar je je druk om maakt hè..

  4. berry Lussenburg

    Mogge,
    Lekker kritisch, en dat mag! Graag zelfs.. Het ontbreekt er in NL zo af en toe nog aan.. Maar met je bewoordingen als ‘tyfuskop van..’, zeg je mi ook wel gelijk iets over jezelf.. Als ik even kritisch mag zijn..

    GreetZ.

    • Mijn waarde erudiete lecteur, kritisch zijn mag
      altijd. Volgaarne zelfs. Dat ben ik zelf ook in
      hoge mate. Echter, U moet zich
      we beseffen dat men op het internet niet altijd is
      voor wie men zich uitgeeft. Niet dat ik niet ben
      wie ik zeg dat ik ben maar U kunt zicht wellicht voorstellen dat een dergelijk blog mij de ruimte
      geeft om, hoe zal ik het zeggen, mijn Alter Ego
      de kans te geven zich te uiten dan wel te ontwikkelen . Dat klinkt U
      wellicht schizofreen in de oren maar ik kan U
      verzekeren dat deze uitingen in het dagelijkse
      sociale verkeer een hoop levens redden. Dat is
      het mooie van dit medium. U heeft geenszins
      reden om te veronderstellen dat de schrijver
      dezes zich in het dagelijks leven op dezelfde
      manier uit als op dit blog.

      Welnu, dit gezegd hebbende, wens ik u een
      bijzonder prettig verblijf op deze webzijde, lange
      dagen en aangename nachten .

      Hoogachtend,
      Cappuccino

      • Ergo, u bent zo’n stumper die zichzelf alleen anoniem uit laat over mensen maar dat onder zijn eigen naam niet durft.

        Fijn dat u dat hier even onderstreept.

  5. Klopt niks van je verhaal… Die broer van hem die Popstars won deed helemaal niet mee aan TVOH, dat was namelijk nog een andere broer die idd niet zo goed kon zingen….

    • Als dat zo is dan ben ik verkeerd geïnformeerd. Be that as it may, dat neemt niet weg dat ze dan alle drie matige zangers zijn, waarvan er twee heel handig gehyped zijn door een marketingmachine. Want zingen kunnen ze dus niet bijzonder sterk.

  1. Pingback: Tweets that mention Alsjeblieft zeg, is het nou klaar? « Cappuccino schrijft -- Topsy.com

Geef een reactie

