CAPPUCCINO SCHRIJFT IS JARIG!!1!!11!!

Het is feest, Trouwe Lezer. Dit vermaledijde weblogje in de marge bestaat verdikkie alweer 1 jaar! Dat is toch al gauw elf maanden langer als dat ik van te voren had bedacht. Maar ik schrijf vrolijk door en u leest. Van de eerste (niet zo goed belezen)  tot de  laatste (best gelezen post ever): u blijft terugkomen. Het afgelopen jaar zijn hier zo’n 15.000 koffieslurpers op bezoek geweest. Da’s 1250 bezoekers per maand en dat is meer als dat ik verwacht had, helemaal omdat ik toch niet dagelijks post. 89 postst heb ik het afgelopen jaar geplaatst en dat is minder als ik had gewild want man man man wat is er toch veel om over te schrijven. Dus we gaan nog minimaal een jaar door, gewoon omdat het kan.

Dus, bedankt voor je vertrouwen, Trouwe Lezer. Ik drink er een biertje op. Proost!

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 5 februari 2011, in Overpijnzingen. Markeer de permalink als favoriet. 1 reactie.

  1. hiep hiep hoera voor cappuccino!

Geef een reactie

