Homo’s? Daar komen we samen wel uit!

Kijk , Trouwe Lezer, ik snap best dat je zegt: ach, het is nog maar zo’n klein ventje, laten we hopen dat hij morgen van zijn scooter afgereden wordt bij zijn volgende roofoverval, het is alleen maar op twitter en niet het echte leven, binnenkort krijgt hij door al zijn kkdit en kkdat toch een gezwel aan zijn 3 overgebleven hersencellen etc etc. Maar zo werkt het dus niet. Wat je op twitter zegt, of waar dan ook in de digitale wereld, is ook echt. Neem nou deze jongen, of zoals ik hem graag zou noemen: stuk tyfustuig. Heeft nogal een mening over homo’s. KK dit, dood dat, steek daar. Ik ben ook van mening dat een uitgang een uitgang is en ik word nogal eens moe als ze een onterechte slachtofferrol aannemen, maar dood? Niet echt nee. Als je de reetridder dan wel likpoes uit wil hangen: mijn zegen heb je. Liberaal, weet je.

And then there’s this idiot. Moet je je bedenken dat hij in het dagelijks leven ook zo praat he. En over een jaar of vijf zijn handjes ophouden bij de sociale dienst omdat hij vanwege zijn soosjale achtergrond geen baan kan krijgen. Stuk onrendabel vreten. Flikker dit stuk tuig eens even heul gauw een katholieke darkroom in:

Gelukkig verveelt onze Aymen Nyamimorabit zich kkerg. Dus laten we hem allemaal even een berichtje sturen op zijn pingetje. Zal hij leuk vinden. Je weet.


Update: acht , wat jammer. Aymen is ‘m gesmeerd. Oh nee, hij heeft alleen zijn naam veranderd! Hallo @aymen0181! We blijven op je letten hoor, batti boy! Bij de weg: nog even trollen met@judge_reef. Altijd leuk.
Update 2: Aymen zegt een soort van sorry, homp’s! kk iri!

Over cappuccino

Schrijver, koffiedrinker, realist, vader van een tweeling, gadgeteer, Alfa Romeo Bestuurder, Metalhead, Getronics

Geplaatst op 19 mei 2011, in Idioterie en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Frontaalnaakt

    Dit is louter gebaseerd op de waarheid, rechts heeft altijd een mening als het maar over turken en/of marocs gaat, laat deze jongen, en get a life.

    • Hey, Breedveld, jij hier! Wat leuk zeg. Nou, wees maar niet bang hoor! Ik haal jouw comments niet weg zoals jij wel bij mij doet. Hier is geen stalinistisch IPban regime. Open debat enzo

      Anywaytjes: Het maakt geen flikker (ha-ha) uit of deze jongen Marokkaan, Turk, Groninger of Polynesiër is. Zoveel domheid moet je toch niet tolereren, of wel soms?

      Maak jij er maar weer een mooi stukje van dat rechts die arme Marokkaanse jongetjes demoniseert waardoor ze van die hat0rs worden. Feit blijft dat dit jongetje begon met schreeuwen en homohatende kk-teksten lang voor ik hem tegenkwam. Don’t shoot the messenger. Maar ik snap dat het pijnlijk voor je is als jouw VU-waarheden toch niet de realiteit blijken te zijn.

  2. Ik, rechts, heb zeker een (niet al te positieve) mening over Turken en Marokkanen, maar ik ga niet op Twitter (of waar dan ook) roepen dat ze ‘kk dood’ moeten. Klein verschil.

  3. Nou @frontaalnaakt, ik kan me altijd wel vinden in je schrijfsels, maar hier ben ik het absoluut niet met je eens. Dat jong moet gecorrigeerd worden, zoals cappocino al stelde het maakt geen flikker uit wat voor nationaliteit die aap heeft!

  4. Aymen is zelf homofiel èn pedofiel. Hier is ie aan het wippen met zijn neefjes: http://lockerz.com/s/95578513

Plaats een reactie